FAQ

Jak kupić meble w sklepie BalmaForHome?

Zamówienie możesz złożyć poprzez dodanie towarów do wirtualnego koszyka w sklepie i wypełnienie formularza. Poszczególne etapy zamawiania są proste i intuicyjne. Możesz też napisać maila, zadzwonić lub poprosić o kontakt nasze Biuro Obsługi Klienta. Wówczas pomożemy Ci przejść przez proces składania zamówienia w sklepie lub wprowadzimy je za Ciebie.

Chcę wybrać kolor, ale nie jestem pewien jak będzie wyglądać w rzeczywistości. Co mam zrobić?

Możesz zamówić próbkę klikając TU. lub skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możemy wysłać Ci mailowo realne zdjęcia tkaniny lub listownie na Twój adres domowy dostarczymy próbki materiału do porównania.

Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze jeden produkt. Czy mogę połączyć te zamówienia?

Tak. Możesz dokonać kolejnych zakupów na stronie, a my połączymy je w jedno zamówienie. Pamiętaj żeby poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie. Dzięki temu nie będziesz musiał płacić za dodatkowy transport lub zapłacisz mniej niż w przypadku gdyby zamówienia były dostarczane oddzielnie.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od producenta oraz technologii wykonania danego mebla. W większości przypadków jest to okres nie dłuższy niż 6 tygodni. W karcie każdego towaru, obok kosztu dostawy znajdziesz informację na temat czasu wysyłki towaru. Na podany termin składa się czas potrzebny do wyprodukowania mebla oraz czas dostawy zamówienia do Ciebie. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zamówione meble dotarły do Ciebie jak najszybciej.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć taką opcję w formularzu zamówienia. 

Czy meble otrzymam zmontowane, czy sam muszę je złożyć?

To zależy od rodzaju mebla. W większości przypadków, ze względu na wielkość mebla, meble będą wymagały montażu. Transport w stanie zdemontowanym pozwala na optymalizację kosztów transportu, wspiera ekologię i pozwala bez problemu wnieść zamówione elementy w odpowiednie miejsce w domu. Każdy mebel posiada czytelną i intuicyjną instrukcję montażu. Wierzymy, że nie będziesz miał problemów z samodzielnym montażem. W razie problemów skontaktuj się z nami.

Czy dostawa obejmuje wniesienie mebli do mieszkania?

Proponujemy różne opcje transportu – jedną z nich jest dostawa z wniesieniem. Możesz także skorzystać z opcji wniesienia i odpakowania mebli. Wówczas opakowania mogą być wyrzucone przez nas we wskazane przez Ciebie miejsce.

Czy zabieracie opakowania?

Nie. Możemy dostarczyć i odpakować meble. Wyniesiemy opakowania we wskazane przez Ciebie miejsce.

Kiedy nastąpi dostawa mojego zamówienia?

Poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o planowanym terminie dostawy. Dopasujemy termin tak, żebyś był gotowy do przyjęcia zamówienia.

Czy zamówiony towar mogę odebrać sam?

Tak. Możesz wybrać taką opcję w formularzu zamówienia.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

W naszym sklepie większość mebli ma wiele możliwości materiałów i wykończeń do wyboru i są produkowane specjalnie dla Ciebie. W związku z tym niestety nie możesz ich zwrócić.
Część produktów wysyłamy do Ciebie “z półki” – wtedy przy danym produkcie jest zaznaczone, że podlega on zwrotowi w ciągu 14 dni. 

Kto ponosi koszt związany ze zwrotem towaru do sklepu?

Zgodnie z ustawą koszt ten pokrywa kupujący. Zwracany towar należy dostarczyć do nas w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy wraz z oryginałem faktury zakupu lub potwierdzenia sprzedaży.

Jak dbać o meble? 

Nasze meble są wykonane z materiałów najwyższej jakości. Wieloletnią satysfakcję z użytkowania zapewnia odpowiednie ich traktowanie. Dlatego do każdego produktu dołączamy informację prawidłowego użytkowania i konserwacji mebli.